Despre SIMONA și canapelele ei

Cu 2 zile înainte de Crăciun, în parcarea de la LIDL Crângași , îmi las sacoșele sprijnite de un coș din ala mare cu rotile și scriu repede ceva scurt și simplu despre Simona, buna mea prietenă.

Ne-am cunoscut într-o vara, ne-a luat 5 minute să devenim „sisters” cu flori de câmp și ceva cafea cu aromă și cremoasă. Se întâmplă rar să-ți găsești siameza cu care să împarți (virtual) jumatate de zi la Gelateria din colț . Rar, dar uneori ai noroc.

Ea povestea despre noul ei business cu mobile, despre texturi și țesături, eu insistând că am nevoie de canapea cu dungi. SAU ANCORE. După o viață în marketing, construind branduri puternice, astăzi a venit rândul propriului ei brand.

HOMEPRODUCT este despre canapele și mobilier de calitate, producători români pe care îi găsești mai ușor acum, online. Și despre strădania lor de a mobila frumos casele noastre, despre producție, locuri de muncă și industrie locală ecologică.

Timp de 6 luni, am primit zilnic poze cu mostre de canapele, țesături, modele și imprimeuri. Pentru ca așa e Simona: foarte foarte pasionată de ceea ce face ea cu mobilele ei. Foarte meticuloasă. Foarte atentă. Foarte prietenă cu detaliile. Și știe al naibii de bine despre lână și piele, despre lemn de fag și stejar periat, despre cum se scot petele de pe orice, dar și care e diferenta între stofe, compoziții, densități și materiale.
Când a emis prima factură, am sărbătorit la Gelaterie, cu alte planuri și alte idei. Într-un final, canapeaua cu dungi din visele mele este una  … roșie. Aveți grijă, pasiunea este molipsitoare!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *